сряда, 27 април 2011 г.

Супата на мама

Аз тъпо и упорито отказвам да опитвам нови супи! Ами не знам защо, но в това отношение съм по-консерва и от най-металното нещо, съдържащо зеленчук! Има точно 3 супи, които обичам и правя, изключая зеленчуковите измишльотини, които правя за децата. Едната супа е спаначената, а другата е зеленчуковата супа, за която спомените ми датират от ранно, ранно детство. 
Това е и едно от малкото неща, които правя със запържване. В оригинала има и чушки, но сезонът в момента не позволява, т.е. позволява, но аз не мога да си позволя :)
Продукти:

3-4 картофа
1 голям домат
1 червена и 1 зелена чушка
половин глава лук и пресен може
150 гр. сирене
шепа фиде
целина, магданоз, сол,  черен пипер (по желание)

Приготвяне
В тенджерка задушаваме ситно нарязания лук и чушките, нарязани на кубчета. Като поомекнат, заливаме с гореща вода и оставяме да кипне. Прибавяме нарязаните на дребни кубчета картофи и сол. Варим известно време, преди да прибавим и ситно нарязаните домати и целината. Малко преди да свалим от огъня слагаме фидето и буквално минута преди да махнем тенджерата, добавяме натрошеното сирене и магданоза.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че се отбихте при мен и оставихте нещо от себе си!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Viki's blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena